almost there

2007-08-12 @ 09:57:34
Idag kl 16.30 börjar min semester WEEEEEEEEEEEEEIIIIIIIIIIIIIIII *dansar jigg på stället*

Livet känns just nu nästan helt perfekt.. Men som alltid finns det något som grumlar det hela..

Minns ni att jag tidigare nämnde att jag hade tandvärk? jo ser ni, detta har kommit och gått (mestadels kommit mitt i natten, på jobbet eller andra tidpunkter då det inte funkat att ringa till en tandläkare) men jag har inte kommit mig för att ringa tandläkaren. Min egna lite utredning av problemet har gett en förklaring: en visdomstand har bestämt sig för att göra ett ryck och inte längre ligga begravd allra längst bak. vilket resulterat i att alla tänder i övre vänstra käke har värkt till och från.

Det som nu har tillkommit i denna tragiska historia är att min tand allra längst bak (visdomstand ej inräknad) har ändrat läge och kanten på tanden gnuggas nu mot kinden var gång jag öppnar käften för att äta, dricka, prata och till och med då jag röker.. *muttrar* så nu har jag fått en fiiin fin blåsa som värker och det är skitkonstigt att tugga på vänster sida, vilket jag självklart nästan alltid gör (vilket jag inte lagt märke till tidigare)

nej åter till jobbet i 6.5 timmar till..

Kommentarer
Postat av: katja

Men usch då gumman. Låter inte alls bra det där. Ta en grogg om dan under semestern, är mitt tips :-) Kraaaaaaaaaaam

2007-08-12 @ 13:11:49
Postat av: Agipman

Semester låter trevligt. Önskade att jag också hade någon kvar.
Annars skriver jag mest det här för att göra dig uppmärksam på att jag har hittat hit. Moah-ha-ha!
:-)

2007-08-13 @ 00:39:43
URL: http://hem.bredband.net/agipman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0