Minigolf

2007-08-26 @ 11:03:18
Det spelades minigolf vid två tillfällen under semestern.

Första var i Vadstena sprillans ny bana med hus och grejer. Tyvärr så har de missat det där med sarg på banorna vilket gjorde att det var allt för lätt att hamna i rabatterna hela tiden, vilket gav att jag hamnade på 3e plats
1. Pappa
2. Xet
3. Jenny
4. Mamma

Andra omgången var dagen därpå och denna gången spelades det på Lingården i Varamon, väääldigt varmt blev det och Jenny hade varit osmart att ta på sig långa jeans *svettsvett*
Resultatet blev dock annorlunda.... ;)
1. JENNY
2. pappa
3. Xet
4. mamma
En spik, och tre stycken 2or mm gjorde att jag klarade banan på 37 poäng =) vilket även imponerade på hon som hade banan (eller så gjorde hon sig bara till men jag hävdar att hon var imponerad)

Kommentarer
Postat av: Katja

Klart hon var impad! Den som säger nåt annat är säkert bara avundsjuk.
Önskar såååå mycket att jag hade varit med på kryssningen. Fast drickandet hade blivit myyyycket annorlunda för min del jämfört med förr. Räcker med ett glas vin för att jag ska bli trött nuförtiden hehe :-) Så lite kaffe, en himla massa dans och massor med skratt. Inga cigg dock snyft....hmmm

2007-08-26 @ 11:45:59
Postat av: Nina-Pina

Låter nice med kryssning och spa, hade funderingar att själv åka på lite spa kryss men tiden räcker ju aldrig till.
Satt och titta på gamla foton från alla våra kryssningar....uj vad skoj det såg ut.
Och visst är Katja jätte duktig som står emot röksuget!!!!! Hejja Katja du grejjar det, kan jag så kan du. Puss till er alla.

2007-08-26 @ 19:54:39
URL: http://kermit100.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0