Granjävel

2007-12-08 @ 11:04:52
Tror ni inte att jag fått glappkontakt i granhelvetet...


Ljusen som självklart var det första jag satte i granen glappar, självklart inte så att det ser ut som att det är meningen att de ska blinka utan på det där retliga sättet:
Luyyyyyyyyyyyser
slock
Lyyyyyyyyyyyyyser
sloooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooock

(varvid Jenny börjar fundera på om hon råkat stänga av ljuset i granen)


lyser
slooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooock


just nu så ly... fan!
nä just nu så är det slock..

nä nu lyser det igen...


määäh vad trött jag blir..

Det är något glapp i själva kontakten som ska i eluttaget för om jag trycker på den när ljuset slocknas så tänds den, men när jag släpper så slockar den.. Ibland får jag den dock att fortsätta lysa, en stund..
2 veckor tills jag åker iväg, jag kommer säkert få psykbryt på granhelvetet innan dess (ska dock komma ihåg att försiktigt ta bort mina fina grankulor innan jag börjar sparka på gran)

Kommentarer
Postat av: Sanna

Sådär fungerar min dator just nu :(
Nu har jag strömförsörjning - nu har jag det inte - nu har jag strömförsörjning - nu har jag det inte osv. Jag fick ett bryt efter cirka 20 minuter med resultatet att min mellanslagstangent nu fungerar sådär *ser generad ut*

2007-12-08 @ 12:13:23
URL: http://sannas-liv-leverne.blogspot.com
Postat av: Nina

Tycker att du ska sitta där på golvet och hålla in kontakten ända fram till jul nu. *S*
Jag har tomte terror hemma tack vare mina systrar med respektive.

2007-12-10 @ 18:15:46
URL: http://kermit100.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0