Julen

2007-12-30 @ 13:47:48
Ja då var julen över för i år.
Jag tillbringade julen i Vadstena med släkten och det var himla trevligt, en vecka med frukost, förmiddagsfika, lunch, eftermiddagsfika, middag sen gärna något gott på kvällskvisten också...  Kunde nästan rullat själv hela vägen hem till Sthlm igen.
Julklappar fick jag ju också, kaffebryggaren hade jag ju fått redan första advent vilket var tacksamt för då slapp jag släpa hem den på tåget sen. Jag fick även en ny armbandsklocka, en riktigt tjusig sak som även imiterar ett armband under tiden, äggkoppar samt fat fick jag också, en "vetekudde", trisslott (med 50kr vinst på), ljus, shoppingbag (ni vet sån där kärringvagn på hjul fast min är självklart tufft svart/vit och inte skotskrutig)

Syrran med familj var halv/helsjuka under hela helgen i stort sett, vattenkoppor... Nice...  Tur man redan haft det =)
Men inte begränsade det barnens energi på julafton inte..
 Alice dansar framför tv:n då det är Kalle.. (snart kommer tomten.. när då när då när då när då... SNART sa vi.. )
 Hela syrrans familj strax innan vi ska stoppa magarna fulla med mat. (självklart så går det inte att få en fin bild där alla ser ok ut men det här var bästa som gick att få, jag vet inte hur många kort jag har på Alice bakhuvud då hon hela tiden snurrade runt och inte var still när man skulle ta ett fint kort)
 ooooh paket paket paket..... Samt papper papper papper överallt..


Hmm just ja, jag klippte mig strax innan helgen och resultatet??
tja se bara:
 Det försvann ca 30 cm i nacken och jäklar vad det drar kallt där nu.. Nu ska jag bara komma underfund med hur jag ska fixa till det så det ser vettigt ut.. (Jenny ska ut idag och köpa hårspray som hon faktiskt inte ägde någon innan, samt färg så det ska bli lite klatshigare.. )

Kommentarer
Postat av: Katja

Shit vad fin du blev i håret!! Riktigt nice.

Låter som en mysig jul. Hoppas nyår blir lika bra den och att 2008 blir ett bra år för dig.
Kram

2007-12-31 @ 00:21:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0