Kryssningen

2007-12-19 @ 21:46:55
Ja då var kryssningen avklarad...Jag lever än!!

Näe det var riktigt kul faktiskt, för att vara en grupp på 7 pers så höll vi ihop rätt bra under hela resan faktiskt, vilket får anses som otroligt.. Alla höll sig på en bra nivå också, ingen blev magsjuk *pik pik, Nina* ingen blev för full och kastade drinkar *pik pik Katja, eller var det NIna det med?? vem spottade??* söp bort sina skor *pik pik Katja*  hehe

Utan vi hade bara jäkligt kul, vi var till och med nära att sjunga karaoke på kvällen, men sen var DJn så jäkla seg så innan det hann bli vår tur så tröttnade vi och gick till danshaket istället.. Så vi dansade, drack, dansade, träffade folk, dansade, skrattade, flamsade ja hade jävligt trevligt rent ut sagt. En riktigt lyckad kväll i mina ögon som slutade kl 4.30

kl 8.30 råkar jag och S vakna till i vår hytt och kommer självklart på hur hungriga vi är så vi vinglar iväg till frukostbuffén där vi lyckas med att fylla ett bord som är avsett för 4, med så många tallrikar att när jag ska hämta ett extra glas juice får jag knappt ner det på bordet.. Guuuuud vad vi åt.. och fyyyyyy så mätt man blev.. Men oooooh så gott det var..
Sen var det bara att stötta varandra tillbaka till hytten och ramla ned i sängen för ytterligare några timmars sömn.
Vid 13-snåret kom några av de andra och dunkade på hyttdörren och tyckte att vi skulle släpa oss upp och vara lite sociala. Sen tillbringade vi resten av kryssningen med att titta på folk, dricka coca cola, sprite, vatten ja allt flytande som inte var någon alkohol i typ..
Ramlade in här hemma sen vid 17 tiden och skakade av mig kläderna i hallen och stöp sen i säng för 3 timmar till av sömn..

Kommentarer
Postat av: Katja

Det kan inte ha varit nån bra kryss. För många ingredienser som saknades juh. Som lussebulle utan saffran typ ;-)

Näe, bra att det var kul. Saknar våra kryssar ibland hehe.

2007-12-19 @ 22:33:15
Postat av: Nina-Pina

Det är fegt att sova innan buffén och ännu fegare att dricka drycker utan alkohol.......

Det var Katja som kastade drinkar.

Haha ja inte ens magsjuka kunde sänka mig på den tiden....ge mig en sambocca....äh va fan ge mig två......

2007-12-20 @ 09:06:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0