Winner takes it all, or nothing at all.. *tillägg*

2007-07-10 @ 16:28:00
Xet o jag spelade 3 omgångar 500 i helgen och jag vann allihop.... =)


Sen spelade vi (x:et, Anders "agipman" och så jag) Killzone igår på dagen och jag vann en omgång och kom tvåa de andra två omgångarna.. =)
Tänkte att man kanske skulle köpt en lott när man tydligen var i vinnartagen..
Men eftersom jag inte gjorde det igår och då jag spelat Killzone idag igen så är jag försent ute kan man lugnt säga..  Har nog inte förlorat så stort som jag gjorde idag, någonsin. :(
Fast nu blir det inte spel på ett tag då de andra två ska jobba och ha sig.. Hmm dumt av dom att inte tänka på en annan som är sjukskriven och behöver hjälp med sysselsättningen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0