Äntligen

2007-06-13 @ 12:58:18
äntligen har jag fått svar om nya jobbet (dock inte i pappersform ännu)

Men nu vet jag i alla fall vilken dag jag ska börja på nya stället 3 september. =)
så nu återstår bara att lämna in en offentlig och riktig avskedsansökan till jobbet (yes yes yes yes)



och idag tänker jag extra mycket på "Puckot" aka Katja samt hennes Fredrik, som förhoppningsvis klämmer ut en liten son idag (ja Katja alltså, Fredrik hade väl bara det roliga för snart 9 månader sen att tillföra)
håller fingrar o tår och sänder så mycket kärlek det bara går

ooh jag rimmade.. *s*


näe iväg och jobba strax då, jag som var inställd på nattpass blev bytt till kväll.. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0