Att ha en blogg

2007-06-03 @ 20:57:02
Varför skaffar jag mig en blogg kan tänkas..


Ja jag undrar detsamma.
Får skylla på Danne som faktiskt gav mig idén att skaffa en blogg för att skriva massa dynga som han så fint uttryckte det.. ;-)

Så idag är det söndag och det har varit en trevlig helg faktiskt, känns som det var länge sen jag faktiskt var ledig en helg samtidigt med mina vänner och "hör o häpna" faktiskt gjorde något.
I fredags blev det inflyttningsfest hos en kollega (gratis sprit så Jenny blev lite på örat) men jag var hemma redan vid 1 tiden på natten då resterande gäng (i den låga ålderna av 18-25) begav sig till Stureplan av alla ställen, näe då åkte tant Jenny hem istället..

Gårdagen tillbringades även den ute, först middag med x:et och gemensamma vänner, sen bio med Johnny Depp *dregel* filmen var ju ok men inget slår ju ettan (men egentligen hur många filmer som är uppföljare är bättre än den första??) Sen blev det pub på Kungsgatan, med fotboll och öl/cider, matchen blev ju en klar besvikelse där stod man laddad och hejade/hojtade och så..... ääh va?

nåja resterande kväll var trevlig med mycket snack och skratt.

Idag har jag fått massage..... *myser* nice..... mycket nice...
Ska nog boka in en ny snart igen.. =)


Nu ikväll blir det tv och då inget speciellt verkar sändas idag så lär det bli en del zappande.. Men tur man finner nöje i de enkla tingen här i livet.

Kommentarer
Postat av: Danne

HEY! Skyll inte på mig, det var din svaga vilja som gjorde att du skaffade en blogg. ;)

2007-06-03 @ 21:24:11
URL: http://dannydang.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0