Blä blä

2007-06-25 @ 18:30:33
nu har jag snart mått dåligt i en vecka..

feber och ont i skallen sedan i onsdags, det är inte bra det.. fast nu vet man ju att man har något i skallen i alla fall, vakum gör ju inte ont liksom..

försökte mig på att få komma till vårdcentralen idag men där var det kört. Jag ringde halv tio och man skulle tydligen ringa klockan 8 för att få en chans att få komma in. De hänvisade mig istället till närakuten, så jag ringde dit och de hänvisade mig tillbaka till vårdcentralen.. *suck*

Så idag blev det istället ett besök på apoteket för att köpa mer Panodil Zapp, då mina värktabletter tog slut igårkväll samt lite novalucol eftersom jag får ont i magen av alla värktabletter (ja jag vet att jag kan välja annan sort än panodil zapp som är vänligare mot magen men då funkar det inte lika snabbt som jag vill och behöver)

Tyvärr så känns det som att jag aldrig mår riktigt bra nu oavsett om jag tagit tabletter eller ej. Har jag inte tagit tabletter så har jag ont i skallen, nacke, käkar you name it.. Har jag tagit tabletter har jag inte ont, men däremot så rinner svetten om mig då febern går ned (som just nu, känner hur det rinner utmed nacke, rygg...) isch..
Har ett litet fönster på ca 1 timme då jag inte har ont och då svetten inte rinner.. sen börjar antingen det ena eller andra..
Hoppas jag får en tid imorgon för så här kan jag fan inte ha det.. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0