fön? fan? fönfan?

2007-06-18 @ 01:54:07
alltså vad hände tidigare idag egentligen??


jag duschade och allt sånt, sen skulle jag föna håret....

hinner börjar blåsa till luggen i ca 20 sek när fönen helt plötsligt tystnar, varpå jag förvånat tittar på den..

2 sekunder senare så bolmar det ut värsta rökmolnet ur fönen *shockad*
har nog aldrig så snabbt dragit ut sladden ur väggen, kollat håret så det inte står i ljusan låga samt rusat in i badrummet med fönen i utsträckta händer framför mig för att fort kunna få den under vatten.
Fast då har fanskapet slutat ryka och ser helt ok ut (förutom en väääldigt stickande lukt av bränd plast) men det var ju bara att konstatera att fin i håret skulle jag inte bli samt att min hårfön har självmant förpassat sig till fönhimlen..

Fick vädra min lägenhet också.. :(
Kunde ju inte åka hemifrån utan att ha kollat så att det inte luktade bränt längre, annars hade väl någon snäll granne ringt 112 och sagt att det brann i min lägenhet och så hade man fått en uppbruten dörr på köpet.. =)

fast hmm beror kanske på vem av brandhinkarna som jobbat så klart, vissa av dom gillar ju meningen "brand avvaktar"... *mutter*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0