Fyyyyy fan

2007-06-14 @ 20:42:19
det är synd om mig.....


Idag har jag mått alldeles utmärkt hela dagen, sov länge, åt god frukost *kors i taket*, lullat runt lite här hemma och pysslat, käkade lite middag och hoppade sen in i duschen för att göra mig klar för nattpasset på jobbet.

Så vad händer?

Jo precis när jag fönat håret klart och i stort sett är färdig så.......  *kurr* 
hmm värst vad det låter om magen, tänkte Jenny..

Fortsätter sen i godan ro att klä på mig...


*kurr, muller*

men va sjutton, tänkte Jenny..

Står då framför spegeln i badrummet för fixa det sista på utseendet, då händer det...

*MULLER*
oh oh
hinner ta ett steg mot toaletten för att i samma millisekund inse att det redan är försent på alla sätt o vis...

30 minuter senare ringer jag jobbet för att meddela att jag nog inte kommer att kunna ta mig in, får en driftledare på tråden som inte alls uppskattade att jag höll mig hemma.. :(

Nu har jag även skurat badrummet, sköljt kläder, satt på mig nya kläder och under hela den tiden ackompanjeras jag av *kurr, muller* från magen..


*30 minuter senare*
ok den här gången hann jag..
men fick skölja om en tröja som jag lyckades kräkas på när jag inte nådde handfatet då jag satt på toaletten och inte ville lyfta på baken..

fyyyy fan..

Why me???????

Kommentarer
Postat av: Magda

Stackare. Är inte ett dugg avundsjuk. Hoppas det går över fort. kram kram

2007-06-15 @ 12:37:20
Postat av: D

BWAAAAAHAHAHAHAHAAAAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAHAHAHAHAHAHAHAHA*pust, pust*HAAAAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAJAGTRORJAGDÖÖÖÖRHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAHAHAHAHAHA!!!
Hehe.

2007-06-17 @ 10:19:07
URL: http://dannydang.blogg.se
Postat av: Puckot

Alltså, du vet att det är sånt här man ska hålla för sig själv?!!
Så skyll dig själv om du får höra det resten av livet hahahaha. Stackare.
Och ingen jäkla unge som ploppade ut. Att det ska vara så svårt. Man borde bara kunna trycka på magen när man tycker det är dags, och ut kommer bebben snabbare än en raketost. Men näää.....suck.

2007-06-17 @ 12:51:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0