sjukskriven del 2

2007-06-29 @ 13:53:04

hmm ska försöka att inte käka massa panodil hela tiden, men min kropp vill inte samarbeta..
Hade skitont i skallen hela natten men lyckades somna till och från i alla fall så jag sket i tabletter då och kände mig rätt stolt över det.

Men nu när jag vaknade idag så hade jag förutom ont i skallen så hade jag värk i heeeela kroppen, knän, fingrar, axlar, höfter you name it..
Tog tempen som var på 38,7 och efter att ha legat i soffan och gnällt för mig själv i en timme och sen knappt kom ur soffan då varenda led i kroppen stelnat till sten, så blev det en panodil i alla fall.
Så nu är febern på väg ned, med den sedvanliga svettningen på köpet.. Har korsdrag i hela lägenheten men det bara forsar om mig ändå... :(

Kan det inte bara sluta? *mutter*
Ytterligare en dålig sak med att jag har feber är att min i vanliga fall dåliga aptit helt försvunnit..
Detta är vad jag har ätit denna vecka.

Måndag: ingen frukost förutom kaffe, ingen lunch och potatismos med fiskpinnar till middag.
Tisdag: ingen frukost förutom kaffe, en halv fralla under tiden jag var på HS och en kebab med bröd till middag.
Onsdag: ingen frukost förutom kaffe, pasta med sås till lunch (varav hälften är kvar och står i kylen till ingen nytta) och 3 digestivekex till middag.

Torsdag: ingen frukost förutom kaffe, ingen lunch och 3 grillade korvar med bröd till middag.
Fredag: varit duktig och faktiskt ätit två fibertoast till frukost samt kaffe men mår nu illa.. :(


Kommentarer
Postat av: mamma pucko

Hihi, tack så mycket för omnämnandet i din blogg. Vi känner oss hedrade :-)
Livet är underbart härborta men jag förstår att det inte är så för dig just nu. Stackars lilla gumman. Men det låter som att det är "lätt" fixat i alla fall. Får hoppas på det.
Krya på dig gumman. Hörs snart hoppas jag. Kram kram

2007-06-29 @ 19:44:55
Postat av: Nina-Pina

Men lilla hjärtat, du har det lite motigt nu! Hoppas att du kyar på dig snart, va rädd om dig. Kram

2007-07-01 @ 20:40:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0