sjukskriven

2007-06-29 @ 00:36:54

min lille doktor har sjukskrivit mig till den 31 juli för suspekt encefalit....


jäkla tur man känner lite folk i sjukvårdsbranschen som faktiskt kan förklara vad saken jag lider av egentligen är..
Jag har tydligen gått och fått ett litet virus (sånt där som ger förkylningar etc) som istället för att ge snuva och ont i halsen så har den satt sig och retar på hjärnan vilket ger huvudvärk och feber..

Fast lille doktorn sa i och för sig att han tog i lite vad gällde sjukskrivningen och han trodde nog att det räckte med en vecka eller så, men det kunde dra ut på tiden och att jag ska stanna hemma så länge jag har symptom kvar.. =)


så nu kommer jag ha tråååååkigt..

vet med mig själv att om några dagar klättrar jag på väggarna här hemma.. :(


ps fast tandvärken har i stort sett släppt.. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0