Svåra val

2007-06-07 @ 15:32:00
Igår var en trevlig dag..


Fast jag fick banne mig åka till världens ände för det, har ni någon aning om hur lång tid det tar att åka från södra delen av stan (röda linjen) till Vallentuna?

Jo 1 timme och 55 minuter, varav de sista 55 minutrarna tillbringades på en knökfull buss där chauffören inte hade vett nog att dra igång AC.n *pust*

Men väl framme var det trevligt med grillning och roligt sällskap. Sen blev det lite snöpligt slut på kvällen, istället för utgång som vi hade pratat om så var vi alla varma, trötta och hade ingen lust. Så jag var hemma tidigt igår igen..


Så till idag, vaknade sent (äntligen en dag utan att grannen spikar, vad håller de på med egentligen? Ska de sätta tavlor på varje mm av vägg i heela lägenheten??)

Min tanke för dagen var luuuugn och rooooo..
Tyvärr är min balkong hetare än en bastu, så där orkar man inte sitta, går ut korta stunder för en cigg enbart sen in i svalkan igen.
Nu har jag dock blivit bjuden ut på en dejt...
Är väldigt osäker på om jag verkligen vill gå eller ej, idag är ju ingen dag man känner sig fräsch som en nyponros hela tiden, utan minsta ansträngning gör ju att det börjar rinna någonstans på kroppen.
Tilläggas kan att senast killen och jag försökte oss på en dejt så misslyckades det, så jag är även osäker på om jag ska ge han en chans till eller ej.... Fast det vore ju kul att få speaka lite english förståss, för det händer så sällan numera. Aah har jag inte nämnt det? Jo han är skotte... (tänk Sean Connery som viskar i ens öra.. )

Nä iväg till posten och hämta paket som mamma skickat, alltid intressant och se vad det är för något, tror det är från mamma i alla fall.. hmm kanske någon annan som vill göra Jenny glad med ett paket??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0