Vad bidde det då?

2007-06-08 @ 01:36:13
Jo det bidde ingenting..


Blev ingen dejt idag, hade vare sig lust eller ork att ta mig iväg någonstans och ju mer jag tänkte på det så "missade" han ju vårt förra försök att ses, så jag kände att har man inte humöret på topp då får det vara, då kan han gott vänta ett tag till =)


istället har jag gottat mig i soffan här hemma och kollat på Ghost whisperer, hade inte de fristående avsnitt förut?? Samt massa annat trams, men mysigt har det varit i alla fall. Kännt mig så där trevligt loj och seg..

Mina försök att få lite färg under dagen gick om intet, har banne mig inte ork att sitta och steka i solen medans svetten rinner och allt som händer är att jag blir röd och svedd..
Får nog bli brun utan sol istället ;-)

Kommentarer
Postat av: Stefan Syndare

Tjena Vännen ... Trevlig blogg du har skaffat. Det är ju på tapeten med bloggar nu ,, man kanske skulle haka på trenden och skaffa en själv.

2007-06-08 @ 11:07:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0