ouch

2007-10-03 @ 23:03:27
Jag har ju börjat träna... *se inte så chockad ut mamma*


Vi har ju gjort upplägget att träna måndag, onsdag samt fredag. Vilket innebar att det skulle tränas idag också.. Men i måndags lyckades jag med konststycket att knäcka till nacken under träningen.

Sanningen är den att jag lyckades knäcka till nacken i träningslokalen, medans jag stod och väntade på min tur i en av maskinerna. Hur lyckas jag med sånt egentligen?
Skulle bara tänja nacken lite och så *kras* ajajaj
Mådde rätt bra efteråt och tänkte att det nog inte var så farligt, men istället för att träna duktigt idag har jag suttit i soffan med en varm vetekudde om nacken :( mindre kul.
Nåja imorgon ska vi försöka simma lite istället och det är ju inte lika jobbigt så det ska nog gå bra.

Kommentarer
Postat av: Katja

Har jag inte alltid sagt att träning är farligt *s*

2007-10-04 @ 13:32:20
Postat av: Nina-Pina

Jag tycker du är jätte duktig som kommer iväg och tränar, dumma din nacke som gjorde så.......
Själv ska jag ta mig till friskis.....vilken kväll som hellst.......

2007-10-05 @ 11:19:27
Postat av: Mamma

Jag undrar just om det bara var en vanlig "tänja nacken" grej. var det inte så att det stod någon lite fel placerad som Du skulle titta på?
Kram
Ha det skönt i helgen
Grattis på namnsdagen

2007-10-05 @ 12:58:57
Postat av: Sorken

Vi syns i gymmet. Jag ska hjälpa dig så du kommer förbi den farliga uppvärmingen ;)

2007-10-05 @ 13:31:12
Postat av: Jenny

Nej mamma faktiskt inte (har varit dåligt med snygga pojkar i gymhallen faktiskt)
Fast om Sorken nu är snäll mot mig så får jag väl räkna in han bland fina po.. hmm män.. ;)

2007-10-05 @ 16:15:58
URL: http://veela73.blogg.se
Postat av: Sunkan

Om du räknar Sorken till kategorin "fina män" handlar det inte om problem med träningen. Då behöver du en bättre optiker...
;o)

2007-10-08 @ 10:23:19
URL: http://www.sha70.se
Postat av: Jenny

man kan se till insidan också, Sunkan!! :p

2007-10-08 @ 18:54:24
URL: http://veela73.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0