soooova...

2007-10-13 @ 15:00:12
Kom hem från jobbet igår vid 16 tiden somnade som en stock och sov 2 timmar..
Lyckades sen hålla mig vaken ända till kl 00 innan jag slocknade igen. Vaknade kl 6 och var jättepigg men det höll i ca 4 timmar sen somnade jag om igen.
vaknade sen kl 13 och nu sitter jag vid datorn, men jag är banne mig trött igen. :S

Veckan har innehållit praktik, mycket svara i telefon (eller tja, vi svarade på allt som kom in, men det var inte mycket det ringde)
Jag har även tränat 3 ggr. måndagen var det styrketräning, tisdagen vattengympa som var mycket roligare än vad jag trodde att det skulle vara.. onsdagen var det styrketräning igen.
Hör och häpna, jag har inte tränat så lång tid men jag märker redan resultat, på utsidan av överarmen har en muskel tittat fram.. Samt mina gamla SOS-brallor sitter numera löst i midjan, i augusti satt de precis. *glad* och även om jag inte tränat konditionen så har flåset blivit bättre.

Nu är det helg igen och det finns mycket jag borde göra, städa, diska, tvätta men idag har jag ingen ork alls.. blir nog att satsa på soffan vem vet jag kanske får ett anfall av energi senare idag..

Kommentarer
Postat av: Katja

Jaaa....sover du fortfarande eller? :-)

2007-10-27 @ 21:48:22
Postat av: Mamma

Katja lilla
Har Du inte märkt att hon har blivit MORGONPIGG!!!
Kan till och med ringa och väcka mig!

2007-10-28 @ 21:13:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0