Det ante mig..

2007-09-02 @ 19:19:37
Dagens funderingar:

-Hur mycket kan man snyta sig innan hjärnan börjar läcka ut?
-Hur hårt kan man hosta utan att:      A. spräcka revben       B. kissa på sig      C. ögonen poppar ur skallen





synd om mig idag, var ju så uppåt och förväntansfull inför morgondagen och vad händer då?


Jo Jenny blir blixtförkyld, snoret rinner, hon hostar och kan knappt svälja. Enda positiva skulle väl vara att hon börjar låta lite lätt sexig, förutom när hon då får hostanfall tills hon nästan kräks.. :(

Kommentarer
Postat av: Katja

Ajdå, inte bra för ditt första itryck på alla heta poliser du tänker snärja ju ;-)
Du får se till att börja pladdra så fort nån tittar på dig, så de lägger märke till rösten istället för snoret som rinner hehe....kram kram

2007-09-02 @ 22:21:23
Postat av: Nina

Om Maarit ligger på en och det kommer en liten syster son och klättrar upp på Maarit och börjar hoppa lite, då brister revbenen....jag vet för det var jag som låg underst i denna märkliga klätterlek!!!!! Aj fan vad det gjorde ont.
Hoppas att du snart blir frisk och kan börja ditt nya jobb. Lycka till.

2007-09-03 @ 17:25:04
URL: http://kermit100.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0