första dagen

2007-09-03 @ 21:37:26
så då har man klarat av första dagen..

Har inte varit i toppform idag kan man lugnt säga, men som tur var så väntade febern med att dyka upp tills jag kommit hem.

Idag var det mycket info, chefer som hälsade, man tog kort till ID, fick passerkort, nycklar till klädskåp samt bananen (ja det kallas tydligen så..)
Sen var det klädprovning, vilket var kaos, hon som hade hand om klädförrådet var tydligen ny och extremt förvirrad.. Men det gick så småningom i alla fall, förutom för några av oss som inte fick några tröjor, så allt jag kan klä mig i nu på jobbet är byxor (som sitter skit de är typ 4 storlekar för stor i midjan, men sitter som en smäck över rumpan..) Det är bara att konstatera att jag inte har en kropp skapt för uniformer..

Sen var det rundvandring och instruktören sprang runt i hela kvarteret med oss.. och jag har inte en susning om hur jag ska kunna hitta...
Jag hittar till LKC i alla fall och det är väl tur det, för det är ju där jag ska jobba sen.. men resten.. ja ni...

omklädningsrummet ligger på plan 2, sen är frågan ska man ta grön/röd hiss? och vilken grön/röd hiss? *extremt förvirrad*
Nåja det löser sig väl så småningom.. annars kanske man kan få träffa på hundpatrullen när de har skallgång efter mig.. ;)

Kommentarer
Postat av: Katja

Det låter ju ändå som en rätt soft första dag. Det som händer då kommer ingen annan ihåg heller så det är lugnt. Och går du vilse imorgon kanske det finns några uniformer att fråga ;-)
Lycka till nu när själva inlärningen börjar. Men det kommer inte vara nåt problem för dig. Kram kram

2007-09-03 @ 22:47:52
Postat av: Magda

Öhh.. grön hiss? röd hiss?

2007-09-04 @ 21:40:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0