Min framtida make..

2007-09-30 @ 13:07:40
Flickor flickor..

Nu ska ni få höra..
Jag har ju totalt missat att berätta om vår psykologidag på PHS.
Kanske ville behålla minnet för mig själv.. *tänker mig bort*

Ähm nä back to buisness..

Vi skulle som sagt ha en hel dag bestående av psykologi. In kommer jag, flåsande och puffande då jag var sen och klassrummet låg 2 trappor upp, för att se en gubbe stå vid katetern. -hej hej, tänkte Jenny och slängde sedan blicken mot höger för att totalt tappa fattningen..

WOW, säger jag bara.. Pudding numero UNO satt där.. *dregel*

Nåja till min plats vid bänken där jag kommer på att: skit, jag har ju inte sminkat mig alls idag.. *ågren*
När lektionen väl drar igång visar det sig att puddingen, vi kan kalla han för A, ska vara en av dagens lärare.. Gruppen skulle delas upp i två delar och ena hälften skulle börja med A, blev nästan huggsexa om vilka som skulle få äran.. =)
I vilket fall som helst så blev grupp 2 (min grupp så klart) först ut med att ha puddingen..
Gruppen bestod av 9 tjejer så ni kan ju tänka er vilka tända ljus det satt i lektionssalen. Sen visar det sig att killen faktiskt är psykolog, han har en hjärna (för att inte tala om kroppen ojojojojojoj) han har humor och verkar vara en riktig genomtrevlig människa.. Förmiddagens lektioner gick allt för fort..
Men sen var han så snäll mot oss stackars stjärnögda flickor att han faktiskt åt lunch med oss.. Hur jäkla lätt är det att sitta mitt emot karln och äta lunch tror ni?? Helst när han hade förmågan att titta en rakt i ögonen när man pratade med honom eller när han pratade till en,  Jenny var mer hungrig efter lunchen än innan.. (ja jag fick i mig maten, men det finns ju olika slags hunger.. *s*)

Han är definitivt min framtida make, han vet dock inte om det ännu.. =)
Frågan är också när man får se han igen (ska be om mer lektioner i psykologi tror jag)

Kommentarer
Postat av: Katja

Saknar ölmässan. Hörde att Cissi oxå var på den snyft.
Och ja, du får helt enkelt kräva fler psykologilektioner hehe..
Kram gumman

2007-09-30 @ 18:51:33
Postat av: Nina-Pina

Love i in the air........

2007-09-30 @ 19:48:09
Postat av: Magda

Får man hånka på?

2007-10-07 @ 21:33:23
Postat av: Jenny

Ja då Magda, så länge du vet att han är min och att bara se och inte röra är det som gäller.. :P

2007-10-07 @ 21:51:50
URL: http://veela73.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0