ööl *uttalas på öööschötska med låång öööö*

2007-09-30 @ 12:51:46
usch vad jag varit dålig på att skriva här..

tror det beror på den "overload" som min hjärna har just nu.
Utbildningen på nya jobbet är himla kul och mycket intressant, men det är MYCKET nytt att få in i skallen.
Denna vecka som gått har jag vid två tillfällen faktiskt somnat före kl 22 på kvällen, vilket för mig är extremt ovanligt.

Men jag har faktiskt hunnit med att träna på gymmet på jobbet. Kändes riktigt bra och träningsvärken blev inte så hemsk som jag befarat. Måndag är det dags igen för ny träning. Ska försöka få till det 3 ggr i veckan och jag har min nya kollega Sussie som hjälp att verkligen komma iväg, hon och jag ska även ingå i samma turlag sen så det är ju perfekt om vi får in en rutin som funkar redan nu. Vi skulle även simmat på jobbet i fredags men när vi kom till simhallen så var det tydligen "plask och lek" och vi var enligt personalen för gamla för att få vara med.. *snyft*

Fredagen var jag på ölmässan faktiskt (jag som knappt dricker öl alls) med två kollegor och någon ytterligare bekant till dom. Mycket trevligt och jag smakade på på flera sorters öl, japanskt, äppleöl *isch*, Monks fatöl, Cassis öl *även den isch*, jaimacanskt öl samt så smakade jag lite av Chiliöl *staaarkt* så summa summarum, japanskt, jaimacanskt samt Monks öl funkade för mig i små doser, de andra var inget vidare och cassis gav mig kväljningar.. *ryser*
Sällskapet var i alla fall trevligt men jäklar vad det var folk där, man kunde knappt ta sig fram mellan de olika stånden...   (no pun intended)

Idag ska jag shoppa lite käk för månaden, x:et är på väg hit med bil så jag utnyttjar honom för bärhjälp och packa bilen full =) fast jag får väl vara snäll vid han idag då han är sjuk (förkyld enligt mig, dödligt sjuk enligt honom själv hehe) ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0