Utbildningen fortsätter..

2007-09-06 @ 01:36:59
idag var det rundtur i länet..

ytterligare en soft dag då man mest bara hängde med, inte speciellt mycket information som var ny direkt..

Vi åkte bland annat till Norrtälje var på vår "guide" sa: -Här ligger Norrtälje polisstation..
Sen åkte vi vidare till Täby.. Så var hela dagen i stort sett, bara få se på polisstationen från utsidan och sen vidare till nästa, undrar om de tror att vi sen ska kunna förklara vägen för någon som vill dit?? Tack och lov så hittar man på nätet och kan kolla på www.polisen.se där kan man ju själv kolla var station ligger och sen får de väl kolla på kartan.. =)

idag har jag även blivit lomhörd pga min älskade förkylning. *skit* så jag tillbringade dagen med att säga: Va??

Imorgon ska jag åka polisbil i Botkyrka.. =) (varför har de lagt station i Tumba? nu kommer det ta mig närmare 50 minuter att ta mig dit, varför kunde de inte lagt den i Norsborg eller liknande så hade jag haft tuben raka vägen..)
Fredag blir även det en kväll i polisbil, men den gången ska jag åka med en södermalmsbil.. ska bli lite kul, men jag hinner ju sluta innan värsta fyllan drar igång.. Men lite kanske man får se ändå.. =)

Kommentarer
Postat av: Katja

Ahhh vad kul och få åka polisbil!! Jag är avis...

2007-09-06 @ 09:36:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0