Bloggeri

2008-04-06 @ 13:01:32
Ok det är tydligt.. I suck at this!! BIG TIME....

Jag glömmer hela tiden bort att blogga, de gånger jag kommer på att det här ska jag minsann skriva om så kommer jag självklart på det när man inte sitter vid datorn. :(
Vilket resulterar i att uppdateringen här suger och när jag väl sätter mig för att skriva känns det som om jag borde skriva någon jäkla resumé om hur livet har varit sen sist.

Så vad har hänt? Inte ett jäkla skit...
Jag har jobbat, jobbat och eeeh jobbat..
Ja jo pärona var här på besök, mycket trevligt och snällt *vinkar till mamsen och pappsen*
Sen var jag visst på en kryssning där inget speciellt hände, eller jo någon som S och jag var snälla mot hela kvällen då han verkade ensammen höll på att få en rak höger av mig på kvällskvisten då S och jag beslutade oss att gå till hytten för lite Zzz. Människan hade varit trevlig och snäll hela kvällen men sista kommentaren då jag säger godnatt var: Vill du inte gå till min hytt istället så kan vi knulla?
VA? Var fan fick han det ifrån? och hur sjutton har man mage att kläcka ur sig något sånt? och var sjutton fick han idén att jag ens skulle vara intresserad?
Hade människan åtminstone försökt flirta lite under kvällen hade jag kanske sett kommentaren som ett uruselt sätt att försöka få till det, men icke... Inte ett flirtförsök, inte ens en drink fick man och så tror han att han ska få något?? Hade han flirtat lite innan hade jag kunnat förklarat i ett tidigt skede att "no way José" jag är inte intresserad, så kunde han hittat något annat offer.. Idiot!!
Senaste veckan har gått i förkylningens tecken, har snorat, nyst,  kraxat och hostat sen förra helgen, nu har det mesta av snoreriet förrsvunnit, nyser gör jag än, kraxheten har börjat försvinna men hostan.... AAAAAARGH inte kul att var 10e minut vränga ut och in på lungorna och igår fick det mig att vränga ut o in på magen också.. :(
jäla skit ba...

Nä nu ser vi framåt och då har vi massa kul..

Eller??

Hmmm jobb, jobb och jobb, eventuellt en kryssning i maj/juni, syrran och systerdotter på besök för att göra Grönan.  Ok lite kul är på gång...
Jobbigast nu är att jag vill ha sol, värme och träffa massa polare på stan för fika, fika och fika.. eller en öl på uteserveringarna.. Det känns inte som det kommer bli så mycket sånt, men jag får försöka slita med mig S på lite upptåg... Men det känns lite fattigt med saker att göra nu och folk att umgås med (Katja, flytta hem nu för faaaan)

Usch jag känner mig på uselt humör idag.. Jag skyller allt på hostan som snart tar livet av mig.. :(
Så snart jag känner mig piggare så ska jag skriva något mer upplyftande och positivt här..    i juli typ..

Kommentarer
Postat av: Katja

Är oxå på uselt humör. PMS kan jag skylla dock, alltid bra att ha tillhands ;-)
LÄngtar till det jävla sverige gör jag, jo.

2008-04-06 @ 18:08:03
URL: http://pucko73.blogspot.com
Postat av: Sanna

Att tappa bort bra saker at blogga om händer mig för jämnan med det enda resultatet att folk får en trist och för dem fullständigt ointressant redogörelse av min dag *suckar*

Kryssningsfärjor är av ondo - de är eviiiil! Jag har bara träffat på knasiga människor på sådana, inte bra.

Krya på dig!!

2008-04-06 @ 22:00:12
URL: http://sannas-liv-leverne.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0