Rullstol tack..

2008-04-29 @ 11:37:16
jag har varit pissdålig på att träna sista tiden..
Först var jag ju sjuk sen kom jag aldrig riktigt igång, jag skyller allt på S som opererats och därför inte får träna, så jag har ju ingen som peppar/tvingar mig att träna..


Men igår gjorde jag det, jag har ju även varit duktig innan och i ett blad på gymmet fyllt i vilka maskiner jag brukar köra samt vilken tyngd och antal reps det blivit var gång..
Jenny körde då igång igår och tänkte att "jag är banne mig ingen vekling så på't bara" och körde därför på i samma stil som sist jag var på gymmet.. samma tyngd, samma antal reps..


Idag är jag död....

Kommentarer
Postat av: Sanna

Du är inte död, det är bara dina muskler som påminner dig om sin existens - eller det är i alla fall vad jag försöker intala mig själv när träningsvärken bränner och jag måste ge mig ut i löpspåret ;0)

2008-04-29 @ 13:38:51
URL: http://sannas-liv-leverne.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0