Bästaste mamman i världen

2008-12-22 @ 09:57:00
det har jag det!!

Ville inte be pärona om någon slant så här innan jul, de har ju fullt upp med att handla klappar till barnbarn och mat mm mm sen är de ju pensionärer och alla vet vi ju hur fett pensionärer har men cash....
men kära mamsen läste bloggen om mitt kaffebehov och vips fick man ett litet sms där det stod: kaffepeng finns på kontot.

Hurra!!!! *glad*


Idag hägrar ytterligare en lägenhetsvisning.
Denna gång en tvåa som är ca 1000 kr billigare i månaden än min nuvarande lya.

Lägenheten jag kollade på i fredags var mycket intressant men jag är lite i valet och kvalet över den, finns säkert bättre lägenheter där ut och jag har ingen panik att flytta. Fast nu när man väl börjat kolla runt vill man ju självklart hitta drömboendet på en sekund och flyttat igår.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Gratulerar - min mamma är en Grinch!

2008-12-22 @ 15:25:00
URL: http://sannas-liv-leverne.blogspot.com/
Postat av: Husse o Arek

Låter som en väldigt snäll mamma! Förresten glömde du skicka oss på massa HR under julafton. Du lovade faktist det i ett svagt ögonblick... Nåja! Ju färre HR desto bättre mår väl folket i Stora Staden....



Må gott!



Husse o Arek

2008-12-24 @ 21:46:22
URL: http://arek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0