Frukostdatabordet

2008-12-10 @ 07:45:57
precis hemkommen efter natt 2 av 4.
Igår var en bra dag. förutom de saker som droppade ned i brevlådan igår så var jag inne på In och Finn vid Fridhemsplan och hittade precis sådana spislock jag vill ha.. lite gammeldags utseende och 25:- för alla 4, som hittat.

Inte nog med det så var jag och käkade middag med A en vän från forumet på nätet, vi käkade gott på Helens Krog på Hantverkargatan. A var nyss hemkommen (i måndags) från Peking, eller ska man säga Beijing??, och när jag såg på FB att han var där så tyckte jag lite på skämt att han kunde ju köpa mig en ny handväska eftersom dom är så billiga där. Tror ni inte han gjorde det... *glad* en brun fin handväska med matchande plånbok.. Det står Prada på väskan och börsen, men det ska man ju ta med en klackspark ;) fast någon dåre kanske man kan lura.. A jobbar ju inte inom myndigheten utan har ett "normalt" jobb dvs han tjänar pengar, så snäll som han är så bjöd han på både väskan och middagen. Jag fick bjuda på kaffet efteråt.. Känner mig lite skyldig men han insisterade och man ska väl inte klaga på sånt. =)

Natten på jobbet var relativt lugn, jag hann skriva in alla födelsedagar i min nya almanacka..
Sitter nu och äter nygräddade frallor och dricker en pucko, puckon kanske inte är världens nyttigaste men jag blev så satans sugen.. =) så strax ska jag nöjd, glad och mätt gå och sova...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0