Rassel i brevlådan...

2008-12-09 @ 15:39:20
Yaaay 2 kul saker damp just ned i min brevlåda.
Först mitt nya kontokort, jag har skaffat kort-på-kort dvs jag har lagt ett eget kort på mitt bankkort. Så numera ser man den här bilden var gång jag ska betala med kort:

Kortet tog jag själv för några veckor sen när det var regn och storm ute, riktigt bra bild faktiskt, tagen från min balkong.


Inte nog med detta, idag anlände min almanacka..... I brevlådan dessutom!!
Yaaay x 2
och titta så fiiiiin den är:

Jag har redan börjat kladda i den så klart... Den följer med till jobbet i natt tillsammans med färgglada pennor, för nu ska det fyllas i rejält... Me like!!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Jag sa ju att man blir kär i kalendrarna ;0)

Postat av: Jenny

och du hade sååå rätt.. blir bara mer och mer kär i den.. =)

2008-12-10 @ 07:46:59
URL: http://veela73.blogg.se/
Postat av: Sanna

Jupp, jag bara längtar till den 22 dec när jag kan börja skriva in mina träningar+resultat samt kryssa i de små väderrutorna. Tramsigt men vad sjutton, man lever bara en gång.... :0)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0