Trötter, det är jag det.

2008-12-05 @ 06:49:25
Tidiga mornar borde vara förbjudna..
Efter 2 koppar kaffe har jag fortfarande inte vaknat till, sov illa som tusan i natt och hade de mest konstiga drömmarna och jag får vål vara glad att jag inte minns dom längre. Vet i alla fall att jag vaknade vid 3 tiden i natt av en mycket bisarr dröm som jag då kom ihåg och hade sen ett helvete att somna om igen.
Idag ska vi förbereda för Salemdemonstrationerna som ska ske imorgon. Vi ska åka ut och se hur det ser ut, jag har ju aldrig varit i Salem utan bara blåst förbi utanför på  E4an. På eftermiddagen ska vi ställa i ordning i stabsrummet, men vad jag vet ska allt redan vara klart vad gäller alla delar som behövs för stab så förhoppningsvis går det fort som tusan och man kan få sluta lite tidigare, har jag otur så måste man sitta av tiden fram till 17..

Har en inbjudan till en öl i kväll, men vet inte hur jag ska göra. Har iofs inte fått bekräftelse på att vi ska ses så man får väl se om det kommer under dagen eller ej.

Guud så trött jag är... *gäääääääääääääääääääsp*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0