tidsbrist

2008-12-11 @ 05:54:38
För mig är det onsdag, men enligt datorn och allt annat är det nu torsdag..
Sitter fortfarande på jobbet men om en timme är jag förhoppningsvis på g hemåt.

På onsdagseftermiddagen, strax innan det var dags att börja bege sig till jobbet för natt nr 3, så kommer jag på att jäklar i h-e jag ska ju åka till pärona på fredag morgon, det vill säga jag måste ha med mig packningen på torsdagskvällen.
När jag kom på det var det 20 minuter innan avfärd och att börja packa då var ju inte att tänka på.

Så idag ska jag hem, stressova, vakna tidigt förhoppningsvis, äta frukost , packa, slå in julklappar, göra mig iordning för att kunna dra till jobbet, och dra till jobbet måste jag göra tidigt för idag är det julbord och sånt kan man ju inte missa.

just nu sitter jag och drömmer om mat, är så satans hungrig.
Blev 2 mackor när jag vaknade vid 16 tiden igår, sen en korv med bröd på väg till jobbet, men tack vara stopp i tunnelbanan så hann jag inte handla någon mat så jag har överlevt natten genom att äta äpplen... och har nu ont i magen!

ååh tänk er julskinkemacka med massa senap... mmmmm och jansson... ååh


fan

Kommentarer
Postat av: Sanna

Isch - låter inte bra! Har du ingenstans på jobbet där du kan låsa in ett par gainomax eller dylikt för nödsituationer?

Postat av: Jenny

Jag hade en gång ett paket knäckebröd samt lite mjukost i kylen, men saker har en förmåga att få fötter....

och gainomax kommer inte över mina läppar..

2008-12-20 @ 11:00:58
URL: http://veela73.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0