Dagen D (som sen bara blev C eller nått)

2008-01-28 @ 21:33:44
Första dagen avklarad.. piece of cake =)

idag fick jag förklara vad det innebär att "gå i stab" samt hur lagstiftningen ser ut angående SMO (skydd mot olyckor för er som inte vet) så nu har jag koll på både PL $20 och $21 samt Lagen om SMO kap 6 $1 och $2 (och lite mer smått och gott.)
det gick som en dans, inga problem alls...

Imorgon hägrar dock dataslagning i alla olika system, samt själva radiobiten... Men så länge jag inte får hjärnsläpp så kommer det ordna sig också.. 
annars blir det väl ett tårfyllt och gripande inlägg här imorgon..

Idag har jag (eller vi, S ska pröjsa hälften) beställt 2 reseguider, Italien samt Sicilien samt en italiensk parlör.. Jag vet att det är över ett halvår kvar tills vi ska åka men jag har redan lite resfeber, det ska bli så jäkla kul. S och jag ska sätta oss en dag och läsa igenom allt och börja planera lite mer finlir som vart vi vill åka mer exakt och vilka boendealternativ som verkar intressanta, detta för att få ett litet hum om hur mycket pengar som vi behöver spara ihop..

Idag har även resan till Vadstena beställts (eller jag gör som vanligt, bokar resan till Mjölby via Hallsberg och kliver av i Motala..) Har ju frivecka med början den 11 februari och ska då åka ned till pärona för att få lite service, födelsedagspresenter mm..

Dagen har varit: naaaaajs ;)

Kommentarer
Postat av: Sanna

fortsätter att hålla tummarna =0)

2008-01-29 @ 17:22:16
URL: http://sannas-liv-leverne.blogspot.com/
Postat av: Mamma

Presenter????? Dom trodde jag att du hade med dig!

2008-01-30 @ 23:40:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0