Gudars skymning...

2008-01-15 @ 12:26:03
jag tror jag är döende..

Fick rulla ur sängen i morse, benen vill inte bära mig, jag kan inte böja mig ner pga risken att hamna i en hög på golvet.
När jag skulle ta mjölk ur kylen så klarade jag knappt av att bära fram den till köksbordet.
För att inte tala om hur jäkla svårt det är att resa sig upp från en stol. Så nu sitter jag här vid datorn och kommer typ ingenstans..  :(


Jag måste vara svårt sjuk eller rent av döende, för det kan ju inte bero på bodypump-passet jag körde igår?

Kommentarer
Postat av: Nina

*ASG* Fy vad det är synd om dig.....Jag vet för jag har haft det likadant en gång, en jätte jobbig sjukdom men den går över......

2008-01-15 @ 13:12:21
URL: http://kermit100.blogg.se
Postat av: Sanna

Det mest bisarra är att "sjukan" du har drabbats av bäst botas genom en lång och rask promenad som sätter fart på kroppen. ;0>

2008-01-15 @ 16:35:11
URL: http://sannas-liv-leverne.blogspot.com/
Postat av: Katja

Japp, seså. ut och promenera med dig nu!! Hahaha...kram gumman

2008-01-15 @ 18:49:42
Postat av: Jenny

ut och gå??

är ni tokiga?
jag är tacksam att jag tar mig till muggen.. jeeezuz amalia säger jag bara och nu har jag även märkt hur låga stolarna är här hemma, borde haft barstolar eller något idag.. :( och det blir bara värre, och det värsta är att jag brukar alltid ha som mest träningsvärk dag 2 efter träning och det är ju imorgon och som jag mår idag.... tja då lär jag vara en grönsak hela dagen imorgon..

2008-01-15 @ 22:54:13
URL: http://veela73.blogg.se
Postat av: Sanna

Nu har det gått ett par dagar, kommer fröken kommit igång igen? ;0)

2008-01-20 @ 19:23:34
Postat av: Katja

Guuud vad dålig du är på att skriva blogg. Och att vara inloggad på msn. Lever du :-)
kram

2008-01-26 @ 20:49:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0