Nyår

2008-01-05 @ 16:23:16
Nyår tillbringades hos S, vi var 10 personer som åt gott, lövbiff med potatisgratäng samt morotskaka till efterrätt, drack gott bål samt massa andra saker.
Jag hade jättetrevligt. S vänner är kanonkul att parta med och det var fullt ös hela kvällen, vi spelade och sjöng Singstar så jag blev alldeles hes på småtimmarna.
Tolvslaget tillbringade vi i Observatorielunden (fyyy fan vilken jävla trapp upp) sippandes på champange och kollade på fyrverkerierna.

Nyårsdagen tillbringades delvis hos S antingen utslagen på min luftmadrass eller hängades i soffan, vi åt pizza och kollade självklart på Ivanhoe (och inte fan valde han Rebecca i år heller, pucko.. )
Sen tog jag mig hemåt framåt kvällen medelst tunnelbana och jag blev åksjuk :(  väl hemkommen blev det sängen igen.. Kände mig otroooligt bakis men så här i efterhand kan det ju inte varit det för jag blev ju sjuk efter, feber ont i halsen snorig mm så illamåendet och yrseln härstammade säkert från det för inte kan det varit spritens fel..


I dagarna som följt nyår har jag inte gjort ett endaste dyft.. =)
Jag har enbart lullat runt här hemma, eller tja jag var på affären igår men enbart för att jag var så illa tvungen..
Idag ska jag strax ge mig ut faktiskt, ska träffa x:et samt A för lite bio, Arn, sen ska vi tydligen gå och ta en öl efter och då ska S göra oss sällskap, hon ska tydligen gå och se Arn imorgon därför hakar hon inte på idag. Någon öl ska jag nog inte dricka utan jag håller mig nog till lite läsk istället men ska bli trevligt att ge sig ut lite, pulsa i den lilla snön som finns och få lite frisk luft.. =)
Just ja på nyårsafton färgade jag håret eller snarare så gjorde S det åt mig, jag tycker att det blev himla bra rätt mörkt fram och rött i underhåret bak som faktiskt syns nu då det är rätt uppklippt, har inte haft så här kort hår på år och dag (fan vad det drar i nacken)
Så här ser man ut när man är fixad:

Kommentarer
Postat av: Katja

Ja, jag bojkottar Ivanhoe nuförtiden eftersom han aldrig fattar vem han ska välja. Pucko!
Men, det var fasen vad snygg du blev i håret. Ja, jag vet. Jag börjar bli tjatig men det är sant juh :-)
Gott nytt!

2008-01-05 @ 21:04:51
Postat av: Nina

Nä jag blir inte heller klok på Ivanhoe, snacka om pucko.
Var och kollade på Arn idag, kanon film.
Och jag kan inte annat än hålla med Katja, fan va snygg du e.

2008-01-06 @ 01:22:03
Postat av: Jenny

oj så ni säger.. nu blir jag ju nästan generad.. *flinar stort*

2008-01-06 @ 03:22:01
URL: http://veela73.blogg.se
Postat av: Nina

NÄ nu vill jag läsa om något annat än nyår.......Uppdatering tack!

2008-01-12 @ 15:32:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0