Are you interested..?

2008-03-04 @ 13:05:41
Jag har ju min sida på facebook där man kan lägga till massa applikationer, en av dom heter "Are you interested?"

Där kan man klicka i om man är intresserad av någon som även den har lagt till samma applikation. Man kan välja mellan att klicka i Ja jag är intresserad eller ja jag är intresserad fast hemligt, så det syns först om personen även klickar i att han är intresserad av mig eller så kan man välja att Nej jag är inte intresserad.

Det är lite kul att sitta och kolla igenom alla dessa kort som folk anser att bara genom att se på kortet de lagt upp ska jag veta om jag är intresserad av dom eller ej.
Korten är av skiftande kvalité, det finns kort på husdjuren (visst kan jag bli intresserad av en söt hund på ett icke-kinky sätt) det finns de som har en "Simpsonkopia" av sig själva samt de som inte lagt upp kort alls, vilket då visar sig genom ett stort fett frågetecken.
Vissa föredrar att visa sin bil, mc eller sin deffade mage..
Vissa har kort på sig tillsammans med ett sällskap, hur fan ska man då veta om man är intresserad?? Visst han killen till höger är skitasnygg så då klickar jag ja, men oj hoppsan det var tydligen killen till vänster han som består av en näsa och buskiga ögonbryn som var den man skulle vara intresserad av (hur gör jag då för att meddela killen till höger att det är han jag vill ha??)

Sen var det ju det där med att man kan välja att vara anonym då man klickar Ja på någon, problemet är ju att man inte är anonym alls.. =)
Eftersom jag har valt en viss ålderskategori samt bara folk från Sverige att titta på så vet man direkt att när det kommer upp en bild på en som inte stämmer in vare sig på ålderskategorin eller på landkategorin så är det någon som klickat ja på mig.. *s* och är det även någon som stämmer in i både ålder och land men som poppar upp i tid och otid så är chansen stor att även han har klickat ja.
Det är lite komiskt ändå att se alla dessa personer som klickat ja på mig, de är allt från 17årig kille (herregud jag kunde ju vara hans morsa) till någon som passerat 55 (herregud han kunde ju vara min farsa)

Sen kan man gå in och kolla på de som jag har klickat ja på och idag fick jag en uppenbarelse..
Jösses jag har tydligen en "typ"  O_O
Av 20 killar ser 18 ut som om de vore bröder eller i varje fall släkt med varandra, de andra 2 är tillräckligt läckra för att få mitt "ja" även om de faller utanför "typen" nog för att jag vetat om att jag har en liten förkärlek för en viss typ av karl så trodde jag inte att jag var så fast i den stilen men ooooh Yes I'm interested big time!!


Så mina vänner vilken typ tror ni är min?? ;)
För att det inte ska vara sååå lätt så krävs det minst 3 faktorer som ni ska ha rätt.. (och nu snackar vi utseende, inte personlighet.. vi får vara lite ytliga ibland)
Rätt svar ger en gratis fika med undertecknad.. :P

(faller du som läser detta även in under min typ så kan även du få en fika ;) jag är inte den som är den... )

Kommentarer
Postat av: Katja

Lång, rakad och muskulös :-) Gärna bära nån sorts (snygg, inte brevbärare ) uniform oxå....

Hur ska du bjuda mig på fika nu då?

2008-03-04 @ 13:33:57
URL: http://pucko73.blogspot.com
Postat av: Jenny

mäh...

jag skickar den på posten om du nämner en sak till... :P

2008-03-04 @ 13:35:56
URL: http://veela73.blogg.se
Postat av: Katja

Hmm tatuerade eller/och piercade?

2008-03-04 @ 13:41:16
URL: http://pucko73.blogspot.com
Postat av: Jenny

ska bara baka kakan så kommer den på posten.. *mutter*

2008-03-04 @ 13:43:13
URL: http://veela73.blogg.se
Postat av: Katja

"RESULT" YES....hehe

2008-03-04 @ 13:44:44
URL: http://pucko73.blogspot.com
Postat av: Nina-Pina

Faller jag under rätt typ för att bli bjuden på en fika???? *S*
Ja menar blå ögon, långt blont hår, tatuerad och piercad och jävligt snygg *ler ödmjukt*

2008-03-06 @ 09:06:04
URL: http://kermit100.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0