just ja..

2008-03-02 @ 12:51:33
I måndags kom morsan upp en sväng, stannade till tisdagen..

Så nu har jag rena fönster ;)         (tack mamsen)
ja inte alla men de som såg värst ut, sen får man skylla på regnet som gjorde det svårt att tvätta resterande fönster.

och så har jag numera en diskmaskin, en sån där bänkversion. Dock är den bara till låns, den tillhör x:et men då han inte har ledningar dragna för att kunna installera den så lånar jag den tillsvidare. En bra deal. =)
Nu saknar jag någon som dammsuger åt mig bara samt en tvättmaskin så skulle mitt liv vara mycket enklare.

Vad händer nästa vecka då? tja ledig måndag/tisdag jobbar onsdag-fredag på dagen sen ledig helgen och inte ett enda jota att göra.. *suck*
Det får bli en tv-vecka, har du några tips på bra program så meddela mig då jag inte har en susning om vad som går på tv om kvällarna numera.

Kommentarer
Postat av: Katja

Melodifestival på lördag ;-)

2008-03-03 @ 20:28:02
URL: http://pucko73.blogspot.com
Postat av: Jenny

enda anledningen att kolla är ju han komiker-Björn och han ska inte vara med på lördag ju.. :(

2008-03-04 @ 13:07:34
URL: http://veela73.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0