Dripp, dropp..

2008-11-19 @ 10:29:32
ååh så kul det är att vara förkyld.. NOT!!


Jag har då alla klassiska symptomer för en förkylning vilket innebär att jag måste snyta mig med jämna mellanrum, hur kul är det då att varje gång jag gör detta så får jag näsblod!!  Med andra ord springer jag runt här hemma med antingen bomull uppstoppat i näsan eller igenkloggad i snoken, i vilket fall så kan jag inte andas som vanligt.    yaaay  *ynk ynk*

Vad har jag gjort för att förtjäna detta?? (och om du kommer på några alternativ så vill jag inte veta) :P

Idag missar jag även tårta på jobbet... Istället så käkar jag knäckemackor, för det är typ allt som finns här hemma och jag orkar inte släpa mig till affären.

Sometimes life really sucks :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0