Räkna får..

2008-11-23 @ 23:06:43
Igår var grannarna tysta hela kvällen och natten.


Lycka.. :D


Men då kommer Jenny in i andra andningen på kvällen och kommer självklart inte i säng förrän halv 12 ändå. Varför är man alltid trött när man inte ska sova och när man väl borde gå och lägga sig är man pigg som en lärka?

På 2 nätter har jag lyckats få ihop totalt 5 timmars sömn. Idag gick hjärnan i slowmotion, även om min bordsgranne var eld och lågor då jag, till skillnad från han, lyckades lokalisera ägaren till en förrymd kossa. Det var en sån dära söt kossa också, vet inte vad sorten heter men alla vi som läst Hedenhös vet hur kossan såg ut och sådan kan man ju inte låta springa runt ute på våra vägar ;)
Däckade självklart på tunnelbanan på väg hem och var ca 2 sek från att missa och kliva av när jag väl var på hemmastationen. Släpade mig sista biten hem och däckade igen, denna gången på soffan och vaknade inte förrän 2h senare. Nu borde jag vara ganska pigg efter min lilla eftermiddagslur men icke sa Nicke, ögonen går i kors och jag är så trött..
Tur jag har sovmorgon imorgon, börjar inte jobba förrän kl 14. Halleluja!!
Ni kan säkert gissa vad jag ska göra nu och troligen 12 timmar framåt.

Kommentarer
Postat av: Sorken

Är du säker på att jag får gissa :)

2008-11-24 @ 01:16:28
Postat av: Jenny

Sorken: ja faktiskt.. :P om inte annat för att jag ska få säga åt dig att du har fel.. as usual.. hehe

2008-11-28 @ 01:23:05
URL: http://veela73.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0