I'm in pain..

2009-04-09 @ 09:48:29
Helvete vad jag har ONT!!!

vaknade igår morse och mådde bara bra.. 2h senare var jag lite stel i ryggen och det småvärkte lite mellan skulderbladen men jag kunde röra mig iaf även om vissa rörelser tog emot..
Idag.... ouuuuuuuch... hela övre delen av ryggen värker något grönjävligt, jag kan inte vrida på huvudet så som man brukar kunna, titta upp är bara att glömma likaså att titta åt höger. Har försökt att stretcha musklerna lite för jag antar att det är dom som krampat ihop sig rejält men det går bara inte, tårarna bara sprutar då.. :(
Frågan är ju bara varför jag har ont?? Jag har inte gjort något konstigt, jag kan inte minnas att jag sträckte mig, knäckte mig eller liknande igår, det bara började göra ont helt av sig själv... Jag är nog ett jäkla måndagsexemplar helt enkelt.

På tal om tårar, de sprutade även igår fast då av en helt annan orsak. Var och tittade på Jeff Dunham på Kistamässan, jisses så rolig den karln är.. Jag hade ont i mage och kinderna på vägen hem (ja förutom ryggen då) pga allt skrattande och tårarna rann flera gånger medans man kiknade av skratt..
Tog lite kort och försökte filma lite så förhoppningsvis vart något bra och då lägger jag upp det här sen.
Har även kort från kryssningen som borde läggas upp men har vare sig haft tid eller ork att dona med allt sånt än..

Just nu borde jag hålla på och packa väskan för jag ska bege mig till Vadstena lite senare här idag och det vore ju bra om jag hade lite ombyte med mig, men jag ska nog försöka sträcka ut mig på sängen en stund i hopp om att tabletterna jag just tog ska ha någon verkan mot värken..

Kommentarer
Postat av: Sunkan

Jag tror att Achmeds vrede drabbat din rygg! ;o)



Glad Påsk!!



- Kram -

2009-04-09 @ 22:37:15
URL: http://www.sha70.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0