Kan du vissla, Johanna?

2009-04-28 @ 10:15:32
Ja visst kan jag deeeee...

Jag har skaffat mig ett nytt partytrick, får se hur länge jag klarar av det. Just nu visslar jag varje gång jag andas genom näsan.
Var något irriterande inatt när jag skulle somna, försöker andas genom munnen och så är man preciiiiiis på väg att slockna då man glömde bort sig och drog in genom snoken.... *wiiiiiiiiiiiiiiiiii*
och så var man klarvaken igen..

Men man få väl se det som positivt att man kan lära sin kropp nya funktioner, som att bli känslig mot pollen efter 36 år av pollenokänslighet...


jag måste även börja lära mig att läsa på läpparna..

Har inget ljud på vare sig tv 1 eller 2..

Är välan tur att jag tittar på de kanalerna typ aldrig....

Kommentarer
Postat av: Sanna

Clarityn - finns på apoteket och är väldigt bra för oss som bara är känsliga ibland :0)

2009-04-28 @ 10:56:31
URL: http://sannas-liv-leverne.blogspot.com
Postat av: Peakie

Öronproppar funkar också, inte lika bra som Calityn dock. Tjena förresten.. :)

2009-05-03 @ 02:52:15
Postat av: Magda

Alltså jag tror jag har samma problem som du undantaget att jag kan inte somna med öppen mun och därför MÅSTE missbruka nässpray ;) Och om inte det hjälper kan man ju missbruka insomningstabletter men de är lite värre att få tag på eftersom man måste lura en läkare som skriver ut dem då de endast finns på recept. Med andra ord... När ska vi ta den där drinkkvällen?

2009-05-03 @ 14:31:01
Postat av: Katja

Såg inte din kommenterar förrän idag.

Näe, några aa-möten handlar det inte om ;-) Sen får man ju dra sina egna slutsatser hehe.

kram så länge

2009-05-04 @ 00:09:59
URL: http://utlandsmamman.blogg.se/
Postat av: A

Och hur ska du visa detta partytrick för dina ragg, när du är ute och partar?

:-)



Ang mitt inlägg "Strax innan katastrofen" så var det aldrig ölen som var boven i dramat, utan laktosen. Därför kan jag nu obehindrat dicka stora mängder öl utan att må det minsta dåligt... eller nått. Ja. Hum.

2009-05-06 @ 14:59:52
URL: http://allteftersom.blogspot.com/
Postat av: Alina

nice blogg:)

2009-05-06 @ 15:02:46
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Jenny

Sanna efter konsultation med sjukvårdskunniga så är jag tydligen inte allergisk bara jävligt segsnorig.. :(



Peakie!!! mäh.. heeeej det var evigheter sen sist.. =) fast öronproppar är inte min grej, har testat med jag kan inte sova med sådana i..



Magda tydligen den 22a nu.. =) party party..



Katja ooh fan.. där ser man.. =) see you till helgen gumman..



Agip aaah där ser man.. vilken lycka för dig då.. Jag vet ju hur du suktat efter bira ;)



Alina tackar..

2009-05-12 @ 11:31:41
URL: http://veela73.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0