osociala Jenny

2009-04-17 @ 07:48:17
4 nattpass avklarade, nu ska jag försöka vara lite social i några dagar..
Lördag ska jag till x:et, även Agipman ska med så jag kan väl anta att det kommer bli lite spel.. =)
Söndag ska jag till en proffsfotograf och ta bilder, även S ska med och vi ska kanske ta sk "kompiskort" vad nu det innebär.. Blir det något bra kanske ni får se.. =)

Förra helgen var jag i Vadstena för att fira påsk, blev sjuk på vägen ned och tillbringade därför helgen med att snörvla, nysa och sova.. Fredagen var man hos syrran eftersom hon fyllde 40 (hon börjar bli gammal.. höhö) och det var smörgåstårta, marängtårta, medelhavsbuffé och allt såg jättegott ut, men smakade ingenting.. Det är ju skit att man inte kunde känna någon smak alls, men är man totalt täppt så är man. :(
Åkte hem i söndags och vips så blev jag nästan bra på en gång, näsan är fortfarande lite småstrulig men i söndags morse trodde jag inte att jag skulle klara av att ta mig hem i ett stycke, än mindre jobba på måndagnatten men det var inga som helst problem. Tror att jag inte tålde "lantluften"  för jag blev ju bra så fort jag var tillbaka bland avgaserna igen.

Nu ska jag sova.. go'natt

Kommentarer
Postat av: Syrran

Hoppas att det var trevligt sällskap iaf på kalaset...

2009-04-19 @ 21:07:39
Postat av: Jenny

ja sällskapet var det absolut inget fel på.. bara mina smaklökar =)

2009-04-19 @ 23:53:56
URL: http://veela73.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0