Party party

2009-02-07 @ 13:34:19
Japp det blev utgång, först middag hos S och sen hamnade vi på Patricia, vi var på väg till Golden Hits men efter att ha sett kön utanför så blev det Patricia. En mycket trevlig kväll, men jag var ändå hemma redan kl 2.

Senaste veckan har det inte hänt mycket alls, har fixat och donat lite här hemma i övrigt har jag ägnat mig åt navelpill och fågelskådning.

Igår var det dags för fest, hos mig.

SINGSTAR-FEST!! =)

Jag hade fixat snacks, bål och paj med sallad för de bjudna. De bjudna var enbart tjejer och vi blev 5 stycken pga sjukdomsfall i sista stunden. Jag fick till och med 2 presenter, en superfin orkidée och en nytt singstarspel med 90-tals låtar..
Maten uppskattades och det var mycket glatt vid köksbordet medans maten inmundigades.

Sen flyttade vi in i vardagsrummet för att påbörja festen ordentligt, första skivan lades i min PS2 och sen var vi igång...
Jäklars vad jag skrattade och sjöng och skrattade :D
och så svårt det kan vara att hålla en lååååååååång ton, man wailade värre en Mariah som fastnat i en rävsax, allt i hopp om att någon gång träffa tonen rätt och få lite poäng för sin ansträngning.
Vid midnatt så började man bli rätt hes, men inte fan slutade man för det ;)
En mycket trevlig kväll, som definitivt skall göras om..

Nästa gång kanske vi är snälla nog att släppa in några karlar på festen också.. ;)



fast vi fick karlbesök på natten, en av deltagarna i festen hade fixat hemtransport. Varpå 2 trevliga karlar dök upp mitt i natten ;) naaajs

Nu har jag en bil till låns i någon/några dagar, kanon tänkte jag, tills jag kom på att jag ska ingenstans :(

Kommentarer
Postat av: Katja

Låter som en mycket trevlig fest. Har aldrig testat singstar, men det verkar kul.



Om man inte ska någonstans kan man alltid ta svängen förbi IKEA. Fattar du, IKEA! Finns inte här, men jag längtar...varje dag snyft

2009-02-07 @ 23:39:11
URL: http://utlandsmamman.blogg.se/
Postat av: Sanna

Jag vägrar singstar - det kommer resultera i en vräkning om jag skulle börja yla fram ett försök till en låt...

2009-02-08 @ 09:17:40
URL: http://sannas-liv-leverne.blogspot.com/
Postat av: Jenny

Katja, Det bidde inte IKEA, men det bidde nya Willys i Älvsjö =)



Sanna äsch man ska inte sjunga bra, det förstör ju hela det roliga. Man ska låta som en mistlur i dimma, en katt i mars, en kåt igelkott ja you name it, det är det som gör det roligt.

2009-02-10 @ 04:13:54
URL: http://veela73.blogg.se/
Postat av: Moa

Oooh, vad kul det var! :) Tänk att 5 så väna varelser kan låta så illa så länge!asg Ser fram emot nästa party! :D

Tack för sängplatsen!

2009-02-11 @ 21:07:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0