Vårkänslor

2009-02-27 @ 11:32:46
Igår hade jag rejäla vårkänslor, allt berodde på att det droppade från taken och solen värmde skönt..
Så jag köpte mig en ny vårjacka och den är sååå fin.



idag när jag vaknade så snöade det självklart utanför fönstrena.. :(
men just nu skiner solen och det är nästan så jag funderar på att ta på mig nya jackan när jag ska in till stan för träning och sen se på bio med S. Vi ska se på "Män som hatar kvinnor" har ju läst böckerna och de är riktigt bra, men vi får se hur filmen är.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jackan ser jättefin ut. Hoppas att du inte är för tidig med den. Snorig kan man bli ändå. ;)

2009-02-27 @ 13:47:05
Postat av: Nini

Det är DITT fel att jag är förkyld!! Allt är ditt fel.... muttrar

2009-03-01 @ 12:39:16
URL: http://badgirlnini.wordpress.com
Postat av: Jenny

Mamsen tack tack, jag älskar min nya jacka..



Nini jag vet att mycket är mitt fel, men jag har INTE gett dig några bacilusker.. :P

2009-03-06 @ 14:57:42
URL: http://veela73.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0