Gud hatar mig...

2009-01-18 @ 00:09:09
Va fan då...
Gissa vem som är sjuk.. igen!!

Började igår med feber på kvällen och ont i hela jäkla kroppen.
Idag lade man även till en extremt taskig mage i ekvationen så att man måste springa på muggen vid minsta lilla bubbel i kistan.. Jag kan inte äta utan har enbart fått i mig vatten och ananasjuice sen i torsdags, så jag är yr i skallen och ork har jag ingen alls.. :(

För 1 h sen hade jag 39.9 graders feber!!
Nu svettas jag som en gris efter att ha tagit panodil..


Skjut mig någon..

Kommentarer
Postat av: Mamma

Det skulle vara på en skottkärra då.Men det är klart det smäller väl inte så högt.

Krya på dig så du orkar med att vi kommer på torsdag

Kram

M

2009-01-18 @ 21:15:06
Postat av: sanna

Nej, jag tycker att de vars bloggar jag läser ska förbli i samma värld som oss övriga....



Krya på dig!

2009-01-19 @ 22:50:04
URL: http://sannas-liv-leverne.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0