Snyltare..

2009-01-04 @ 20:29:02
Alltså vad är det med folk..
Duger det inte med att deras vänner, bekanta och mindre bemedlade människor läser deras bloggar?
Måste de ge sig in i andras bloggar, skriva kommentarer för att locka folk till just sin blogg??

Jag skiter väl i om de har totat ihop en sång om när de hade diarré senast eller om de ställer nördiga frågor som de vill att alla ska svara på.
Ska du skriva i min blogg är det för att du läst det jag skrivit och vill kommentera det eller att du är som Sorken du ska bara skriva för det ligger i generna alternativt ett tvångssyndrom, men försök i alla fall att hålla dig till ämnet någorlunda.. Att sitta och skriva blaha-kommentarer för sin skull och fullständigt skita i vem jag är och vad jag skriver om betackar jag mig för..

Jag gillade inte sådana där "vänner" böcker som fanns när man var yngre heller, inte behövde jag skriva i min bästis bok hon visste ju redan allt om mig och vice versa.. Istället skulle man skriva i klasskompisen-man-enbart-pratade-med-för-att-man-tvungens-kusins-kompisars-vännerbok och inte fan ville jag att de skulle veta saker om mig, så jag totalvägrade till vissas stora fasa.. Böckerna användes mer till att osäkra personer skulle visa upp för sina andra redneckvänner att titta här, hahahahaha, jag har minsann 2 vänner mer än dig.. d du!!

ok att vissa på facebook verkar leva kvar i den tidsåldern ännu, men jag stod över det då och jag gör det även nu så jag vägrar adda Sharif alam Zokljhoi från Uzbekistan bara för att han vill bli vänner. Har vi inte träffats, pratat live/via msn/eller dylikt så finns du inte ibland mina bekanta att bara adda folk för addandets skull känns såååå mellanstadiet..


(för orsaken till detta läs kommentarerna under föregående inlägg)


och jag älskar gnagarn faktiskt även om han lider av mun/tangent-diarré ibland.. ;)

Kommentarer
Postat av: Sorken

Jag har inte diarré fnyser förnärmat



Jag har verbalinkontinens vilket är mycket finare och ibland pyser över lite på datorn.



Här infogas en stött uppsyn

2009-01-05 @ 12:55:57
Postat av: Sanna

Haha var snäll mot den lille gnagaren ;0)



Jag kan i övrigt bara hålla med. Vi tänker lika på ämnet. Jag tänker vara stolt över att jag aldrig har haft en mina-vänner-bok!

2009-01-05 @ 15:59:25
URL: http://sannas-liv-leverne.blogspot.com/
Postat av: Sunkan

<B>Nämen</B> titta! <B>Även</B> gammal<B> Sork</B> kan<B> lära</B> sig<B> nya</B> trick! <B>:o)</B>

2009-01-05 @ 18:41:11
URL: http://www.sha70.se
Postat av: Jenny

Sorken jag är ledsen, jag hade inte koll på den korrekta terminologin för din åkomma... ;)

2009-01-10 @ 15:14:43
URL: http://veela73.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0