Stopp på g?

2009-01-20 @ 12:49:13
Lyckades ta mig till affären idag, utan olyckor...


Jag är inget stort fan av blåbär sedan jag tillbringade tid på sjukhus när jag var liten och enbart fick blåbärssoppa, näringslösning och te utan mjölk eller socker..
Men har idag inhandlat blåbärssoppa, blåbärskräm samt cocacola, allt sägs ju stoppa upp magen och vid det här laget så testar jag allt. Ser ni paniken lysa ur mina ögon??

Men döm av min förvåning när jag skulle inhandla blåbärssoppa, då har de slängt i massa fibrer i skiten... WHY??
Det tar ju bort hela vitsen med att käka den där jäkla soppan. Blåbär stoppar, fibrer kör igång så resultatet skulle ju bara bli status quo.
Men jag lyckades till slut hitta ett märke som inte slängt i massa fibrer, vi får väl se om jag lyckas få i mig det sen.
Har redan testat blåbärskrämen och den var faktiskt ätbar, ingen kulinarisk succé i mina ögon men den duger, fyller blåbären sin funktion så blir jag överlycklig.

Nåja senaste dagarna har inte bara varit skit (höhö) utan en ljusglimt i mörkret fanns det. Igår ringde S och kvittrade som en lärka i telefon, hon har lyckats fixa biljetter till att gå och se Jeff Dunham i april!!! Vilken ängel, vilken vän.. I just love her!! Hon är även snäll nog att lägga ut för mig till på måndag.

yaaaaay jag ska se Jeff Dunham live.... och PEANUT!!!! nnnnjaaaauuuuuu


just ja jag har även gått ned 4,7 kilo totalt sen i torsdags.... :D

Kommentarer
Postat av: Katja

Fan, jag skulle gärna ta en släng av den där magsjukan. avis

2009-01-23 @ 15:03:53
URL: http://utlandsmamman.blogg.se/
Postat av: Agipman

Nu har även jag och Annelie varsin biljett till Jeffa-fa Dun-häääm. :-)

Har ni de dyraste längst fram eller de onumrerade, inte fullt lika dyra, lite längre bak som vi?

2009-02-09 @ 17:05:39
URL: http://hem.bredband.net/agipman
Postat av: Jenny

nu var det inte jag som köpte biljetterna, men de var inte billiga utan något på 500.. det var parkett i alla fall har jag för mig

2009-02-10 @ 04:15:01
URL: http://veela73.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0