Väntans tider...

2009-01-31 @ 14:07:44
Sitter nu och väntar på besked om det blir utgång ikväll eller ej...
Blev i veckan medbjuden ut på middag och efterföljande party, nu kanske det blir inställt pga sjukdom..

När man väl peppat sig själv och är laddad för utgång så kanske det inte blir något, typiskt!!

Nåja jag var på bio häromdagen med S, såg Benjamin Buttons. Vet inte vad jag tyckte om filmen faktiskt, vare sig bra eller dålig.. Men inget jag kommer se igen i alla fall. Blir kanske bio på måndag igen med S, då ska vi kolla på en chickflick ;) bröllopsduellen...

Kommentarer
Postat av: Katja

Jag sitter oxå och väntar......

På att få veta om det blev någon utgång eller inte ;-)

2009-02-03 @ 23:35:50
URL: http://utlandsmamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0