Sparkonto? vad är det?

2009-07-29 @ 09:54:53

I måndags jobbade jag dag, runt 11 snåret kände jag att jag hade en extremt obekväm stol då det började småkrampa lite i svanken...
En timme senare låg jag på rygg i matrummet på jobbet och kved. Hela ryggdjävulen hade låst sig!!

Som tur vad hade en kollega lite starkare knark än vanliga alvedon och jag fick en tablett som gjorde att jag åtminstone kunde stå upp lite.
S var supersnäll och satte sig och ringde runt till massa ställen för att få mig en akuttid hos en kiropraktor. Efter många om och men lyckades hon få tag på en som hade tid, hon fixade även då en bil som körde mig till Sturegallerian där kiropraktorn hade sin praktik. (det tittades lite från uteserveringarna när en polisbil kör upp för att sen baxa ut en stel kvinna ur sidodörren bak, är dock extremt tacksam mot dessa karlar samt att de hade en buss istället för vanlig personbil annars hade jag väl fått ligga i bakluckan då jag inte hade kunnat ta mig in/ut ur baksätet..)
Kiropraktorn kände och klämde för att sen konstatera att min ryggrad var lite zickzack både i svanken och mellan skulderbladen samt att mitt bäcken satt på sniskan.. ooh joy!!!!

det knäcktes, drogs och trycktes en stund och lättnaden efteråt var total.. i ungefär 4 h.
sen började värken komma åter fast denna gång som känslan av extrem träningsvärk.
Kiropraktorn sa att jag behövde åtminstone 3 besök hos han för att fixa till rygg/bäcken och idag ska jag tillbaka för besök nr 2.

600:- /besök..
det blir 1800:- bara denna vecka då jag har en tid även på fredag..
damnit!!!


Kommentarer
Postat av: Sunkan

1800:-?



TG är din vän...



;o)

2009-07-30 @ 09:20:51
URL: http://www.sha70.se
Postat av: Mamma

Du får komma hem.Jonny tar bara 250,-!

Jag vet vad de vill säja att få träningsvärk av att bli manglad. Inte nog med att eländet har värkt på ena kroppshalvan, efter behandling kör motsatt sida igång

Tröst: Det blir bättre efter ett par behandlingar

Kram

2009-07-30 @ 23:00:37
Postat av: Magda

Stackare! Hoppas du mår bättre nu.



Kram!

2009-08-01 @ 20:13:54
Postat av: Cliff Hanger

Aj! Men det är fantastiskt vad de där kotknackarna kan åstadkomma.



2009-08-02 @ 22:15:33
URL: http://tankaromstortochsmatt.blogspot.com/
Postat av: Husse o Arek

Hmmm! Börjar få ångest över att du tänker skicka mig på skitjobb inom mitt pyttelilla arbetsområde... Hörde aldrig att det var du när jag ringde och anledningen till att pennan var lite "out of funktion" var att den strimlats när Husse ålade sig över en större mur.... F-låt! Skall bättra mig..



Må gott och hoppas att ryggkotorna snart blir bättre.



Husse

2009-08-03 @ 21:46:40
URL: http://arek.blogg.se/
Postat av: Veela

Sunkan: jag jobbar all övertid jag får redan..

Mamma: oj det var skillnad i pris vill jag lova..

Magda: jo det är klart bättre nu faktiskt, känner inte av det alls längre =)

Cliff: ja och snabba som tusan är dom också, besök ett tog 15 min..

Husse & Arek: ursäkter, ursäkter.. :P men fortsätt blogga så skickar jag dig på roliga jobb..

2009-08-05 @ 10:55:42
URL: http://veela73.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0