Sweeties

2009-06-30 @ 11:15:00
Igår var jag och tittade på mina blivande katter, det var dags att välja ut vilka 2 som sen ska bli mina..

Det var ingen lätt sak och jag velade fram och tillbaka jag vet inte hur många gånger, allihop var ju bedårande. Till slut blev det 2 hankatter, den ena som kommer att heta Keso är framåt och livlig samt störst i kullen. Den andra som får namnet Créme Fräs verkade lite mer laidback i stilen och det kan ju vara skönt att inte ha 2 vildar här hemma. =)

Men visst är de söta??
Keso: på upptäcksfärd

Créme Fräs:lite småsömnig

Man blir ju helt tagen av de små liven. Jag har redan inhandlat kattlåda, transportväska, matskålar samt lite leksaker när jag var nere i Vadstena förra veckan, man får passa på när man hade bil =)
Fast nu får jag vänta tills vecka 32 innan jag får hämta hem de små, fast jag var välkommen och hälsa på dom innan dess för att se hur de växer så det kommer säkert komma fler bilder på mina små älsklingar. =)

Ikväll ska jag träffa Maarit för en fika/öl tänkte pumpa henne på all info gällande magoperation för att se om det kan vara något för mig då inget annat verkar funka...
Nästa helg verkar det som om syrran och Emma kommer upp, de har även med sig Jesper, en kompis till Emma, för lite rajtantajtan i storstaden. Det var ju min födelsedagspresent till Emma, en heldag på Grönan. Hon fick samma sak förra året och ville inte ha något annat i år heller, jag är en populär moster :D

Keso och Fräs i full fart..
Ja och namnen ja, får tacka Sanna för tipset, Nina för Keso och mamma för att hon kom på Créme Fräs.. tack ni andra för förslagen =)

Kommentarer
Postat av: Sussie

Så söta som man blir tårögd, mina små gudbarn! =)

2009-06-30 @ 16:47:36
Postat av: Mamma

Jättesöta häftapparater!

Nästa helg bör du sända ut en varning i storstaden.Emma och Jesper är en rätt livlig kombination. ;) Tag för säkerhets skull med hörselskydd!!

2009-06-30 @ 19:26:11
Postat av: Katja

Åh vilka söta missar, och vilka fina namn. Ja, jag är avis...

2009-06-30 @ 19:47:05
URL: http://utlandsmamman.blogg.se/
Postat av: Sanna

Så lite så ;0)



Önskar dig stort lycka till och ser fram emot massor av bilder i bloggen :0)

2009-07-01 @ 01:10:56
URL: http://sannas-liv-leverne.blogspot.com
Postat av: Nina

Goa kissekatter med klockrena namn =) Har du varit ute med söstra mi? Mig har hon aldrig tid för!!!Hehe där ljög jag visst, träffade ju henne igår.

2009-07-03 @ 18:40:19
URL: http://kermit100.blogg.se/
Postat av: Veela

Sanna bilder kommer så fort jag har några.. =)



Nina inte än, vi hade en plan men min migrän gjorde att det fick bordläggas, värmen som var gillades inte av min skalle. Men ska försöka få till ett nytt datum så snart som möjligt.

2009-07-06 @ 09:52:21
URL: http://veela73.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0