nej tack

2009-03-12 @ 10:34:49
ja lägenheten jag var och tittade på var i vissa avseenden bra, i vissa inte..
jag gillade layouten på lägenheten, men det var alltför mycket som jag skulle behöva fixa för att klara av att bo där. Enligt nuvarande hyresgäst som var den som visade lägenheten så byttes tapeterna ut för 2.5 år sen. Hur i hela fridens namn lyckas man att på den tiden få till 3!!! stooora fettfläckar på tapeten i sovrummet? Tvättar människan aldrig håret?
Vi ska inte ens börja prata om de babyblå köksluckorna *ryser*

Jag hade ju manligt sällskap med mig på visningen, vilket gjorde att lägenhetsinnehavaren inte pratade med mig alls utan enbart med mitt sällskap, även fast vännen påpekade att det var jag som skulle bo där, inte han.. Kan ha berott på att lägenhetsinnehavaren kommer från en annan kultur, men det var lite komiskt när jag ställde en fråga och karln letade upp min manliga vän för att svara....

Summa av kardemumman är att jag tackade nej till lägenheten.
Det positiva är att jag ska kolla på en ny lägenhet på måndag.. en 3a igen, denna gång 87 kvm!! och 300kr billigare hyra... :D

Idag har jag världens skallevärk, iofs skönt att veta att det finns något inuti som kan göra ont, men det känns inte bra för d. Jag har tydligen även legat och gnisslat tänder alternativt bitit ihop som en galning hela natten för käkarna värker i takt med att huvudet dunkar.. ynk ynk
bara att proppa sig full med tabletter och sen bege sig iväg till ett kvällspass.

Kommentarer
Postat av: Magda

Eller så var han bara rädd för kvinnor..haha

2009-03-30 @ 11:44:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0