Sunday

2009-03-22 @ 21:08:47

Idag har jag varit lite duktig, dock inte så duktig som jag hade tänkt mig.

Tanken var att det skulle bli vårstädning i helgen...
Det bidde rent i köket och tvätten är numera ren, that's it.
Sen gjorde jag jättegod middag, ädelostfyllda kycklingfiléer med bacon runt.. Blev även 2 matlådor *klappar mig själv på axeln*
Får satsa på att ta resten av lägenheten på fredag när man är ledig igen.
Är iofs ledig även på torsdag men då ska jag till frissan och göra mig fin, eller finare kanske man ska säga. Just nu har jag världens utväxt, de flesta vill vara blondiner men är det inte typiskt att man är blondin men vill vara brunett?? Konstigt nog så tycker jag inte att det ser så hemskt ut när mörkhåriga har blonderat håret och sen får en mörkare utväxt, det är kanske inte vackert men mer vanligt och ingen höjer ögonbrynen åt det. Att vara blond med mörkt färgat hår och en blond utväxt ser fördjävligt ut, man ser tunnhårig ut!!! Me don't like.

Var inne på att fixa naglarna också innan kryssningen men kommer inte ha tid eller råd. Jäkla massa utgifter den här månaden, frissa, kryssning, biljett till Vadstena och så födelsedagspresent till syrran....

Imorgon är det att gå upp före tuppen igen, klockan 4 ringer klockan och så ska man masa sig iväg till jobbet igen så därför blir det nu sängdags... kl 21!! det är fasen inte klokt...

10 dagar kvar till PARTYtajm!!


Kommentarer
Postat av: Nina

Man ser gråhårig ut när det växer ut, speciellt om man färgat sitt blonda hår rött. Orättvist!!!!

2009-03-25 @ 13:20:02
URL: http://kermit100.blogg.se/
Postat av: Sunkan

Ja huuuu!

GRÅTT HÅR!

Hemska tanke...

himlar med ögonen

;o)

2009-03-26 @ 16:26:11
URL: http://www.sha70.se
Postat av: Mamma

VAD är det för fel på grått hår,om jag får fråga???

Har väl inget med ålder att göra, eller?

Känner mig inte en dag äldre än vad jag är.

2009-03-26 @ 22:43:04
Postat av: Jenny

Notera att JAG inte sagt något om grått hår.. :P

2009-03-30 @ 09:23:11
URL: http://veela73.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0