busy busy

2009-05-26 @ 16:26:52
Ok ibland har jag inte skrivit här för att det inte hänt något speciellt i mitt liv.. Denna gång har jag inte skrivit på ett tag på grund av att det har hänt så jäkla mycket att jag helt enkelt inte haft tid.
Senaste tiden har jag hunnit med följande
-middag med brudarna för att fira Katjas återkomst till Norden.
-en heldag med LOKUS där jag letat fingeravtryck, kollat verktygsspår mm mm
-en halvnatt med Klara näpo då vi cruisat runt city, skällt på taxibassar, delat ut böter och annat kul.. Hemskjutsningen kl 3 på natten var dock ingen höjdare, fyyyyy faaaaan säger jag bara, den karln borde inte ha körkort (jo han är polis men körde som en biltjuv) värst var när han missade fartguppet och Jenny slog skallen i taket, i en van, med bälte på....
-en partykväll hos S vilket inkluderade maaaassa timmar med singstar, god mat och bål i mängder, så dagen därpå var man röstlös och seg eftersom man inte landade här hemma förrän framåt 5 snåret på morgonen.
-hälsat på x:et med flickvän samt lilla pyret på SÖS. Jisses så söt lille fjant är och fan vilka brakare han drog av och de stank något grönjävligt.. men han var söt ändå.. =)

Idag blir det bio, Änglar och Demoner med Tage aka Ninster sen hägrar nattpass på det. 3 nattpass kvar denna veckan innan jag är ledig igen..

on the low point of life: min födelsedagspresent till äldsta systerdottern var en heldag på Grönan. Hon längtar järnet för att komma upp och hälsa på samt åka allt som går att åka (tror inte att hon vill åka Jetline i år igen.. hehe) men Jennys ekonomi ligger just nu fas med USAs statsskuld.. :(
Det dåliga samvetet gnager för jag vet ju hur gärna hon vill komma... Men jag har inte pengar för att kunna bjuda, jag har svårt nog att få pengarna att räcka genom halva månaden..
Ni tänker säkert då, varför då gå på bio idag, men det blir månadens "unna-mig-själv" sen är det stopp och alla pengar kommer sen gå till mat och nödvändigheter.
På tal om nödvändigheter igår lyckades jag få översvämning i badrummet, så det nyinköpta paketet med toapapper flöt runt så fint.. Tänkte att det är väl ok ändå, det är ju plast runt etc etc.. Idag när jag skulle ta en rulle så visar det sig att allt det vatten som flöt runt på golvet är nu i toarullarna.. alla 8!! Jag får helt enkelt kalla det för wetwipes nu istället..

Kommentarer
Postat av: Katja

Heej, nu är vi på plats äntligen.

Tack för senast, det var såå trevligt. Hade varit ännu trevligare om du inte behövt jobba, men vi får passa in det oxå så småningom. Det var i alla fall jättekul att ses igen.

Massa kramar

2009-05-30 @ 22:03:34
URL: http://utlandsmamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0